Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2022 22:45 - За изгорените в Одеса българи
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 2613 Коментари: 17 Гласове:
15

Последна промяна: 18.04.2022 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прочетох днес поредната партенка пусната от лъжливата, тъпа безродничка с ник "библиотекарка". Позовавайки се на някакъв пропаганден сайт, тя отрича зверствата извършени от украинските нацисти на втори май 2014г. в Одеса, По официални украински данни, в подпаления Дом на профсъюзите, тогава загинаха 48 души, според местното население обаче, жертвите са много повече. Повечето от жертвите на майданската хунта са изгорени живи. Много от тях не са жертви на пожара в сградата, нацистите са заливали главите им с бензин и са ги палели, това ясно се вижда на много снимки и е факт потвърден от следствието. Сред жертвите на тези зверове са и двама граждани на Одеса от български произход, Иван Милев и Александър Николов. Безродната лъжкиня "библиотекарка", се е заела да онивинява изродити извършили това зверство и да ни доказва, че Иван Милев не бил българин. И разбира се докато лъже нагло и безочливо, обвинява в лъжа някой друг. Стилът на крадеца, крещящ - дръжте крадеца.

За въпросните събития и за жертвите сред които и двамата мъже от български произход, тогава се писа и показва много. Ето част от един материал на 24 часа от 27 януари 2015г. Вестникът, позовавайки се на timer.od.ua. пише следното:
"Около 500 бесарабски българи от село Кулевча в Одеска област се вдигнаха на бунт срещу насилствената им мобилизация от киевските власти."
"На бандеровците не е достатъчен геноцидът срещу нашия народ през последните 25 години. Не им стигат и политическите убийства на българите. Никога няма да забравим нашите герои Милев и Николов, изгорени в Одеса. днес дойдоха да мобилизират българите на война срещу Донбас." - това са думи на бесарабския българин Петър Рибаков. След това той призовава:
"Моля, пишете обръщения към българското правителство и организирайте митинги в България в наша подкрепа."... В България обаче, нито на тогавашното, нито на днешното правителство, а още по-малко на безродниците от седянката на "библиотекарката" им пука за българите в Украйна, а и у нас.

Така, че лъжлива кратуно, прикрита под ник "библиотекарка", ти ли знаеш дали Иван Милев е българин, или бесарабските българи от Одеса!

Днес българското правителство, нямащо никаква представителност, защото зад него стоят 20% от имащите право на глас избиратели, подкрепя престъпната, антибългарска политика на киевската хунта. От микрофоните на НС и пред камерите на медиите, това правителство "прави всичко възможно и помага" на българите в Украйна, а на практика въобще не се интересува от тях. От нашите медии, продажни журналисти ни облъчват с интервюта от украински българи, подкрепящи "европейския" избор на Украйна, повечето от тях живеещи извън Украйна. Истината е, че огромната част от българите в Украйна, чиито права бяха потъпкани от киевската хунта, ненавиждат този режим.

На 19 март тази година, главният редактор на "Таймер" (онлайн изданието което цитира 24 часа), е арестуван от СБУ (служба за безопасност на Украйна). Десетки, ако не и стотици са задържаните украински журналисти за периода откакто превратаджийте в Киев взеха властта. Затварянето на телевизии, радиа и печатни издания през последните години е масова практика на режима. Явно това е бандеровския път към Европа... а в Европа, никой не се смущава от това потъпкване на свободата на словото, защо? Отговорът е много прост, защото на русофобията всичко е позволено. Докато си срещу Русия, можеш да правиш всичко. Впрочем това Европа позволи и на Хитлер по същата причина.

Бесарабският българин Руслан Мъйнов, в интервю пред Лора Крумова, заяви, че случващото се в Украйна е война между Русия и САЩ и, че тази война е започнала още през 2014г. намеквайки, че зверствата срещу руснаците в Донбас са причината за днешната руска военна операция. За това му интервю, Мъйнов бе обявен от режима в Киев за предател и му е наложена забрана да влиза в страната в която се е родил. Очакваше се Руслан да се извини за казаното, но той не само, че не го направи, а още повече разгневи майданяците, като заяви, че за него Русия и Украйна са едно цяло и завърши: "Няма да се извиня, да живее Русия!"
Напълно подкрепям и съм солидарен с Руслан, както мисля и повечето българи, руснаци и украинци, родени и израстнали по времето на СССР.
И съм убеден, че въпреки продажните политици у нас и в Украйна, въпреки кресливите дебилни "библиотекарки", това време ще се върне. Не СССР, но времето в което бяхме всички ние братя.







Гласувай:
15



1. анонимен - 15% от българите са за тясна връзка с ...
18.04.2022 23:42
15% от българите са за тясна връзка с Русия, а 63% за ЕС и НАТО.
25% одобряват Путин, 61% не го одобряват.
Много хора одобряват Русия, но не и Путин.

Между една пета и една четвърт са такива като теб.
Ужасно много са, но все пак честните хора са в пъти повече.

Или ще кажеш, че социолозите лъжат и всички подкрепят руските зверства в Украйна?
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
18.04.2022 23:51
Истинските украинци са клон от русите- малоруси!
Тези, които се представят сега за украинци са всъщност хазарски евреи! Такъв е и артистът със зелената фанелка!
Мъйнов е умен, мислещ човек и не е помияр, като някои, смятащи се за абонирани за истината и ,че тя е тяхна, частна собственост!?
Той пее добре ,но е солист, не е хоров изпълнител! В хор на папагали!
И от града на прадядо ми, името му показва ,че е крепост, са мигрирали хора в Бесарабия и са създали по пътя си седем села, със същото име! Едно от тях е до Бургас! На мен бесарабските Българи не са ми безразлични Знам ,че имам роднини там!

Лека нощ!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Допълнение!
19.04.2022 00:04
Някой говори за честност ,горе?
Ами да я демонстрира като е такъв- имена , местоживеене ,работа, най - обикновени неща А не да се крие като плъх и да си лепи етикет за нещо, което не притежава- честност?
Подлец- може!
Всъщност, защо ще крия името на града, няма за какво да се срамувам от него! А ,че някой тъпанар ще се присмее, на негова сметка ще се запише!
Там има паметна плоча на къщата на прадядо ми, на която пише ,че в нея, в скривалището, са идвали Левски, Райна княгиня, Георги Измирлиев......
Твърдица е градчето! Защото е бил твърдина пред прохода в Балкана!
И такива плъхове ще определят, кой е честен и кой- не?
цитирай
4. panazea - Много хубав е постинга , и
19.04.2022 00:14
коментарите под него . Научавам много неща , особено за Твърдица Твърдина.Звучи по-добре от крепост.
Първият коментар го прескачам по дефолт.
цитирай
5. анонимен - Путиноид неграмотен и неадекватен,
19.04.2022 00:47
leonleonovpom2 написа:
Някой говори за честност ,горе?
Ами да я демонстрира като е такъв- имена , местоживеене ,работа, най - обикновени неща А не да се крие като плъх и да си лепи етикет за нещо, което не притежава- честност?
Подлец- може!
Всъщност, защо ще крия името на града, няма за какво да се срамувам от него! А ,че някой тъпанар ще се присмее, на негова сметка ще се запише!
Там има паметна плоча на къщата на прадядо ми, на която пише ,че в нея, в скривалището, са идвали Левски, Райна княгиня, Георги Измирлиев......
Твърдица е градчето! Защото е бил твърдина пред прохода в Балкана!
И такива плъхове ще определят, кой е честен и кой- не?


не говоря с теб и не се заяждай с мен, защото си повече от жалък.
Облизва няколко блогъри и чака и те да го оближат.
Баба ти е хазарска еврейка, малоумник. Ти ли ще кажеш какви са украинците бе, палячо?
Мисир смотан.

цитирай
6. анонимен - Първият коментар се отнася точно за путинистите като теб, лелче.
19.04.2022 00:48
panazea написа:
коментарите под него . Научавам много неща , особено за Твърдица Твърдина.Звучи по-добре от крепост.
Първият коментар го прескачам по дефолт.


Защото сте една шепа хора, безродни лумпени.
цитирай
7. germantiger - всъщност що иде реч до медии е точно ...
19.04.2022 01:18
всъщност що иде реч до медии е точно обртното

в русия ако аз пишех както пишатук щяха да ме приберат и вероятно ликдивират, поне съдят

тук обаче за това което вие пишете никой не ви пипа

и не защото пишете истината, а аз лъжата и това е точно обратното

а защото вашите са повече зверове от тези тук уж западните

същите ваши зверове ги помним по червено време

днес можеш да говориш срещу запада и няма да ти се случи нищо

обаче ако по ваше червено време говореше срещу ссср свуършваше в лагер

ето това е истинатата за медиите и мнението

а днес в бг има бол руски медии, на запад също

когато обаче на вас се удари юмрук, когато с вас се постъшпи по руски, както вие постъпвате с другите

тогава почвате да ревете, да мрънкате и да се жалвате, да пищите
цитирай
8. leonleonovpom2 - Паразитна безмозъчна въшко!
19.04.2022 09:04
5. blackputinator - Путиноид неграмотен и неадекватен,
00:47
leonleonovpom2 написа:
Някой говори за честност ,горе?
Ами да я демонстрира като е такъв- имена , местоживеене ,работа, най - обикновени неща А не да се крие като плъх и да си лепи етикет за нещо, което не притежава- честност?
Подлец- може!
Всъщност, защо ще крия името на града, няма за какво да се срамувам от него! А ,че някой тъпанар ще се присмее, на негова сметка ще се запише!
Там има паметна плоча на къщата на прадядо ми, на която пише ,че в нея, в скривалището, са идвали Левски, Райна княгиня, Георги Измирлиев......
Твърдица е градчето! Защото е бил твърдина пред прохода в Балкана!
И такива плъхове ще определят, кой е честен и кой- не?


не говоря с теб и не се заяждай с мен, защото си повече от жалък.
Облизва няколко блогъри и чака и те да го оближат.
Баба ти е хазарска еврейка, малоумник. Ти ли ще кажеш какви са украинците бе, палячо?
Мисир смотан.

Оцени най- напред боклука в себе си, дали струва нещо!
И след това се впускай в оценки на другите, нищожество!
Имаше един тук, много "грамотен" учител, на най- ниско ниво и той даваше оценки като тебе На хора далече превъзхождащи го Ти си същият, нищо повече!Простотията е вечна-нагла и нахална
Ти защо нямаш почитатели? Защото душата ти е черна!Никой не обича черни души!
А какъв съм, съм го доказал на най- високо ниво! Ти там ,може само да плюеш, ако плюнката ти успее да го достигне!
Наври си оценката в джендърския задник!
За какво се смяташ, бе? Отвсякъде си нищожество, а човек изобщо не си!
цитирай
9. kvg55 - merlin1968,
19.04.2022 10:24
Нека си лъжат психодесните. Събитията ги опровергават. Скоро съмсем ще млъкнат или ще обърнат плочата.
цитирай
10. deathmetalverses - Че то и нашият бивш президент
19.04.2022 10:26
Фроска Плевнелийска УДОБНО не си спомни през февруари, няколко дни след началото на войната, в интервюто си по Нова ТВ, за изгарянето на български знамена по време на посещението му в Украйна от същите тези боклуци - фенове крайни или хулигани на ФК Металург(Металист) - Харков... То май че интервюто беше по бТВ, не помня добре, но във всеки случай не и по БНТ. Гледах го, обаче, и помня!!!
цитирай
11. merlin1968 - 15% от българите са за тясна връзка с ...
19.04.2022 18:18
blackputinator написа:
15% от българите са за тясна връзка с Русия, а 63% за ЕС и НАТО.
25% одобряват Путин, 61% не го одобряват.
Много хора одобряват Русия, но не и Путин.

Между една пета и една четвърт са такива като теб.
Ужасно много са, но все пак честните хора са в пъти повече.

Или ще кажеш, че социолозите лъжат и всички подкрепят руските зверства в Украйна?

Да, социолозите определено лъжат и ще ти кажа защо мисля така. Защото, рейтингът на единствената парламентарна партия която не следва безпрекословно американските нареждания, а се обявява в защита на националните ни интереси, които са, да не налагаме санкции на Путин и да не разполагаме натовски сили на своя територия, се е увеличил двойно. Това в периода в който, социолозите твърдят, че подкрепата за Русия у нас намалява.
Второ, ако ти се отъждествяваш с "честните хора", то трябва да те разочаровам, ти си празноглав дебил, нямащ понятие що е чест и честност, това ясно се вижда от измамата с ника който си си сложил.
Трето, в унисон със своята "честност", ти ме питаш, дали социолозите лъжат и всички подкрепят руските зверства. Такъв въпрос, социолозите не задават, той е плод на дибилното ти и патологично лъжливо съзнание. Естествено, никой нормален човек, никога и никъде не одобрява чиито и да било зверства.
цитирай
12. merlin1968 - Истинските украинци са клон от р...
19.04.2022 18:24
leonleonovpom2 написа:
Истинските украинци са клон от русите- малоруси!
Тези, които се представят сега за украинци са всъщност хазарски евреи! Такъв е и артистът със зелената фанелка!
Мъйнов е умен, мислещ човек и не е помияр, като някои, смятащи се за абонирани за истината и ,че тя е тяхна, частна собственост!?
Той пее добре ,но е солист, не е хоров изпълнител! В хор на папагали!
И от града на прадядо ми, името му показва ,че е крепост, са мигрирали хора в Бесарабия и са създали по пътя си седем села, със същото име! Едно от тях е до Бургас! На мен бесарабските Българи не са ми безразлични Знам ,че имам роднини там!

Лека нощ!

Прав си за всичко. Много е лошо, когато голяма част от един народ се поддаде на вряжеска пропаганда и забрави къде са корените му. Още по-лошо е когато такъв народ в безумния си стремеж за различност се обяви за враг на народа от който е произлязъл. Това е страшна, непростима заблуда и днес виждаме как за нея се плаща с кръв, братска кръв. Това за мен е гражданска война, а историята показва, че тези войни са едни от най-кървавите.
цитирай
13. merlin1968 - всъщност що иде реч до медии е точно ...
19.04.2022 18:32
germantiger написа:
всъщност що иде реч до медии е точно обртното

в русия ако аз пишех както пишатук щяха да ме приберат и вероятно ликдивират, поне съдят

тук обаче за това което вие пишете никой не ви пипа

и не защото пишете истината, а аз лъжата и това е точно обратното

а защото вашите са повече зверове от тези тук уж западните

същите ваши зверове ги помним по червено време

днес можеш да говориш срещу запада и няма да ти се случи нищо

обаче ако по ваше червено време говореше срещу ссср свуършваше в лагер

ето това е истинатата за медиите и мнението

а днес в бг има бол руски медии, на запад също

когато обаче на вас се удари юмрук, когато с вас се постъшпи по руски, както вие постъпвате с другите

тогава почвате да ревете, да мрънкате и да се жалвате, да пищите

Да, тигренце, ако това което писа в блога си, колко красиви и възбуждащи били циците на обесената от нацистите Зоя, в Русия щяха да те вкарат в затвора, а мисля и в Германия също, поне до миналата година.
Не ми говори за "наше червено време", защото не си чак толкова тъп, че да не можеш да пресметнеш на колко години съм бил по това време. За информация ще ти кажа, че бях за СДС и Запада в първите 2-3 години след промените. След това с удивление започнах да разбирам, че вестник "Правда" е писал съвсем правдиво за Запада.
цитирай
14. merlin1968 - Нека си лъжат психодесните. Съб...
19.04.2022 18:44
kvg55 написа:
Нека си лъжат психодесните. Събитията ги опровергават. Скоро съмсем ще млъкнат или ще обърнат плочата.

Дай Боже, нещата да се развият така, че да обърнат плочата. А, че ще я обърнат, аз нямам и грам съмнение, 90% от тях са хамелеони девето поколение. С прадядовци, ниско кланяли се пред султана, а после станали първи поборници, с дядовци, носещи мустачки а ла фюрер, а после станали активни борци против фашизма, с бащи, партийни секретари, а днес дисиденти... От тия, място на Дунав мост няма да остане при посрещането на зверската путинска армия.
цитирай
15. merlin1968 - Фроска Плевнелийска УДОБНО не си ...
19.04.2022 18:46
deathmetalverses написа:
Фроска Плевнелийска УДОБНО не си спомни през февруари, няколко дни след началото на войната, в интервюто си по Нова ТВ, за изгарянето на български знамена по време на посещението му в Украйна от същите тези боклуци - фенове крайни или хулигани на ФК Металург(Металист) - Харков... То май че интервюто беше по бТВ, не помня добре, но във всеки случай не и по БНТ. Гледах го, обаче, и помня!!!

Никой, нищо не помни, щом от САЩ така искат. Всички пред микрофоните подкрепят българите в Украйна, а когато те протестираха задето насилствено ги мобилизират... политиците ни мълчаха, когато затваряха българските училища... мълчаха.
цитирай
16. sparotok - !
25.04.2022 15:19
Вече съм на 100% убеден, че най-големите врагове на България са нагаждачите, които за собствен келепир са вземали страната на силните на деня....вечните хамелеони.
цитирай
17. merlin1968 - Вече съм на 100% убеден, че най-г...
25.04.2022 22:30
sparotok написа:
Вече съм на 100% убеден, че най-големите врагове на България са нагаждачите, които за собствен келепир са вземали страната на силните на деня....вечните хамелеони.

Абсолютно вярно и за съжаление повтарящо се в историята ни явление.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 248068
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1907
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930