Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2012 07:42 - Строго секретни разкрития за НЛО
Автор: nad2008 Категория: Забавление   
Прочетен: 9467 Коментари: 2 Гласове:
25

Последна промяна: 10.08.2012 07:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Строго секретен архив от българските тайни и секретни служби излезе наяве! Множество секретни доказателства за съществуването на НЛО и извънземен разум бяха  публикувани в сайта на българските НЛО изследователи UFOport.com. Сред множеството снимки, текстови разкази и видео материали, се отличи една снимка направена на пътя  от Кнежа  за Плевен. На снимката се вижда как неидентифициран летящ обект (НЛО) е заснет над пътя и от високото качество на снимката се разбира, че това е истинска снимка на реален НЛО. Странното в случая е, че след появата на странният летящ обект в небето, в околията на град Кнежа се появили чудни кръгове в нивите, а  в последствие се установило, изчезването  на 8 човека от селата  в община Кнежа. Всички изчезнали са били в неизвестност повече от 2 години и са били вписани в гарафата “безследно изчезнали” но точно след две години и 11 дни те се появили така внезапно както са били изчезнали, просто в един и същи ден и един и същи час те се указали в своите домове или на местата където са били изчезнали. Още по-интересен е факта, че  изчезналите хора нямат никакъв спомен да са били отвличани, нито да са контактували с извънземни. За тях времето сякаш е било спряло. Те отричат категорично факта, че са изминали повече от две години. Например човек, който е похитен от полето разказва:
image

“Аз не съм ходил  никъде и днес просто не мога да разбер, защо е този интерес към мен? За какви две години говорят тези луди доктори и полицай? Аз днес цял ден съм бил на работа на полето!!!” Като се вижда той не осъзнава факта, че са изминали две години и е загубил реална представа за изминалото време.
Една от жените отвлечена от извънземните споделя:

“Излекувана съм. Имах огромен тумор в гърдите. Сутринта ходих на доктор в Плевен- каза ми лошата новина! Сега се връщам с колата от там, а пред къщи ме очакваше цяла армия от изследователи, доктори  и секретни служби,  направиха ми изследвания, а туморът го няма! Не зная, може би е докторска грешка или нещо  друго, но докторите твърдят, че съм остаряла с две години от момента, когато е направена снимката, така че не знам какво да мисля. Радвам се и съм уплашена, може би найстина съм била отвлечена от извънземни или НЛО!

У всички отвлечени хора се наблюдава ефекта на изцелението, всички са били болни и излекувани от извънземните.Използвана е част от статията на ufoport.com.




Гласувай:
25



1. анонимен - Най ми хареса това, че извънземните ...
10.08.2012 08:13
Най ми хареса това, че извънземните лекуват рак. Да назначим няколко за доктори. Поне да има някаква полза от тях.
цитирай
2. iliada - Любопитно!Поздрави за поста!
10.08.2012 10:10
Любопитно!Поздрави за поста!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nad2008
Категория: Забавление
Прочетен: 673253
Постинги: 103
Коментари: 119
Гласове: 421
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031