Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2018 14:33 - Румънските чокои в България
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3324 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес ми попадна една статия от Интернет "Румънски зверства и жестокости над българите в Добруджа през август и септември 1916 година"
Там се съобшават с факти и снимки ужасяващи неща за румънската окупация и зверствата  над българите през тези времена.Които българи не били избягали са били избивани от румънците,имушеството им разграбено,богатите българи били натоварвани на конски вагони и хеърлени в концентрационни лагери в Молдова,имало изнасилвания и на невръстни деца от румънците.Румънски чокои,едри земевладелци присвоявали земите на избитите и отвлечени хора.Това е било под протекцията на комунистите от Русия...Извършени са неимовррни зверства над българите в Добруджа.За румънците се казва"Ние воюваме,за да крадем?!"
Чувала съм за чокоите,може би защото произходът ми от една родителска страна е от Добруджа като за опасни престъпници и много лоши хора,но не съм знаела до сега тези подробности,само,че северняшкият ми род се е заселел в Балкана през трудни времена.Младото поколение въобще не знае за тези неща...Хубаво е да се прочете цялата статия,съжалявам,че не зная как да я прехеърля тук.Автор е П.Бабаджанев,бивш народен представител от Силистра,завършил СУ но не е ясно какво.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633241
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031