Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2009 13:01 - Мои си мисли...някакви, сред белоснежието на снега!...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 13004 Коментари: 36 Гласове:
16



...Сняг върху сняг... Бяло и заоблено хубаво... Няма ъгли и ръбове!... Липсват дори стъпки в снега!... Невинно бяло...
...Ако решим да проправим наша пътечка, това ще е нашият почерк върху белотата на снега... Нашата заявка за това, което ще ни се случи...

image
...Да се опитаме да се слеем с белотата!... И да останем насаме с мислите си... Та нали хората са толкова щастливи, за колкото се мислят!...:) Да опитаме! ;)

image
А каквито са мислите в душата ни, такива сме и ние самите... Т.е. - сега ни е бяло, бяло... Необятно бяло...

image
А сега да повикаме и светлината в себе си..., за да ни е не само бяло, но и светло...

image
Ето, Светлината е осветила пътя ни...:)
"Ще разказвам с развълнуван глас
някога след векове
как в гората пътят се е разделил и аз
по неутъпкания съм поел -
и това е бил най-важният ми избор."
/Из "Неизвървеният път" - Р. Фрост/

image
Светлината озарява мислите ни, чувствата ни, цеееелия ни свят,....нашият...

image
Аз съм такава, каквато съм... И това е чудесно!...:)

image
Дори смятам, че нещата, на които се възхищаваме у друг човек, са огледало на качествата, които съществуват вътре в нас...

image
Нека по-често се вглеждаме в нещата, с които сме благословени... Нека бъдем благодарни, признателни... За да дойде и изобилието...

image
Когато сърцето ни е отворено, през нас преминават неща, които не биха преминали, ако сърцето ни е заключено...

image
"Безкрайното търпение дава незабавн резултати" /"Курс на чудесата" - Уейн Дайър/
...Трудничко, нали?;) Но пък си мисля, че безкрайното търпение е знак, че навлизаме в света на Чудесата... Че знаем, че очаквания резултат е на път...:)

image
Опитахте ли да напавите своята пътечка в снега?...:)

image
Толкова е бяло...и тихо... Толкова, колкото може да бъде във вътрешния ни свят... А белте ни мисли, стройно извисили се като бели борове, трептят, искрят от чистота...

image
Поглед нагоре..., за да ни е още по-хубаво!...:) Зави ли ви се свят от красота?:)

image
Изпълнете се с тази красота, приемет я в себе си задъъъълго... Нека това си е нашата/ваша бяла приказка... От онези, истинските...:!

image
Нали си спомняте какво е "истинска приказка"? Приказка, която трябва да преживееш сам...

image
Сега остана да си изберете снежинка мечта...
А аз ще ви подаря една мисъл, която много обичам: "Имаме силата да изградим своя свят наново, чрез мисълта ни."/Томас Пейн/
...Вали, Вали... Пада сняг върху сняг... Изчезват ръбове и ъгли... Всичко е заоблено, бяло... Съвършено и хармонично... От тук нататък, остава да проправим нашата пътечка..., с помощта на нашите мисли... Успяхте, нали?:) Знаех си!...:)



Тагове:   мои,


Гласувай:
16



1. tit - Хармонично бяло!:))
29.12.2009 13:09
Много сбъднати мечти в бяло ти желая!
Обич и успехи като снежинки край теб!:)
цитирай
2. anastasiia - tit, хармонично, невинно бяло...:))
29.12.2009 13:12
Благодаря ти, Тит...:)
Валящи снежинки-мечти... за теб...
А аз улових вече няколко в шепата си, от тези, дето ти ми ги пожела!...:)
Белоснежни усмивки...:)))
цитирай
3. essy - Красива...
29.12.2009 13:20
бяла и много мъдра е твоята приказка, Асинка!
Мислех си, че не обичам зимата и снега, но покрай твоята приказка си създох и моя, вътре в мен....и ми хареса, това което се получи...:)))

Целувки, Белоснежно Близначе! :))
цитирай
4. valiordanov - В царството на приказките. . . Кр...
29.12.2009 13:26
В царството на приказките... Красотата на зимата е безкрайно позната за мен. Все пак най-северният север е и най-красивият красавец сред всички бели местности... Не вярваш ли?...Има начин да се провери.... Нека и в душата ти е бяло, но да не е мразовито...
цитирай
5. lilims - БЛАГОДАРЯ ЗА ТАЗИ ПРИКАЗНА КРАС...
29.12.2009 14:17
БЛАГОДАРЯ ЗА ТАЗИ ПРИКАЗНА КРАСОТА!!!
Да, красива е нашата РОДИНА...
но...не живеем в приказка...
ПОЗДРАВ!!!
цитирай
6. miaa - Очарователно момиче, при теб е една ...
29.12.2009 15:16
Очарователно момиче, при теб е една сбъдната приказка! И на емоции и на мисли и на желания!
Възищавам се на оптимизма ти, Ася! С обич!
цитирай
7. anastasiia - essy, аз пък страшно много обичам снега...:)
29.12.2009 16:18
И като се сетя за сняг, винаги правя асоциация с "Бяла приказка" на Валери Петров...:) "Сред капчуци игли, сред заспали ели... Сняг вали, сняг вали..." И за неговата сладурска история за Ванчо и котето Мачо... Които трябвало да се изкачат на високата снежна планина, за да осъзнаят всъщност какво е приятелството/особено Ванчо/...:))
Ами..., такава съм си... Обичам всичко онова, което е написал Валери Петров и хубавите работи ги асоциирам с негови творения..;)
А за теб, просто не се и съмнявах, че ще почувстваш, създадеш и изживееш своята приказка!... И то от най-истинските!...:)
Целувки и от мен, мило ми близначе!:)))
Радвам се, че те има!...:)
цитирай
8. anastasiia - valiordanov, в душата ми е бяло, бяло...
29.12.2009 16:23
...Сияйно бяло... Стоплящо бяло, даже бих казала...:) В никакъв случай не е мразовито...;)
Хей, Северни Севере, сигурно е омагьосващо, приказно хубаво при теб... А аз много обичам приказките... Особено белите..., в които има мнооооого сняг....:) Много белота....
Да, така е, има начин да се провери...;))))
Ще се слея със снежинките и ще долетяяяяя....:)
цитирай
9. enjoy6 - Привет мила Асенка!
29.12.2009 16:27
И аз ти изпращам моята снежинка-вярна дружинка, нека те стопли с топлината на мъдрите си думички:
"Най-веселата работа на целия свят е това да създаваме приятели"/Анн Итън/.
Весела и Щастлива Нова 2010 Година, прекрасна ми приятелко!
цитирай
10. anastasiia - lilims, приказката е една хубава метафора,
29.12.2009 16:28
която ми се иска да ни насочи да мислим положително... Защото всичко, което ни се случва е резултат от нашите мисли... Ние самите сме, това, което мислим... Просто смятам, че е хубаво да сме по-позитивни!...:)
Изпращам ти шепа снежинки..., от тези, сбъдващите....:)
Щастлива Новогодишна нощ!...:)
цитирай
11. anastasiia - miaa, обичам приказките, затова!;))
29.12.2009 16:36
След като харесваш моя поглед към живота, значи и ти самата си такава, мила ми miaa...:)
Радвам се, че си тук!...:)
И аз с обич...
цитирай
12. anastasiia - enjoy6, мила ми приятелко!...:)))
29.12.2009 16:39
Само като се появиш тук и озаряваш всиииичко, целия ефир наколо...:)))
Благодаря ти за мъдрата и същевременно весела снежинка... Безкрайно ми е скъпоценна...:))) Защото съм съгласна с думичките й...:)
Прекрасна Новогодишна нощ и наааай-хубавата Нова година ти пожелавам, приятелче такова!:))))
Прегръщам те...:)))
цитирай
13. injir - Честита Коледа и Весели празници!
29.12.2009 16:59
Честита Коледа и Весели празници!
цитирай
14. anastasiia - injir, Весела Коледа
29.12.2009 17:02
и честити да са всички празници, които пристъпват към нас... С бързи стъпки...;)
Щастлива новогодишна нощ!:)))
цитирай
15. exibella - Избрах си снежинка-мечта...:)
29.12.2009 18:07
Даже няколко:)))
Какъв белоснежноприказен постинг:)))Всичко е бяяло, бяяяло:)))
Прегръдка от мен слънце такова:)))
цитирай
16. libertybell - Ася, честито рождество христово!
29.12.2009 18:46
Прекрасни снимки, благодаря ти:)
цитирай
17. kalin8 - Браво,Ася!
29.12.2009 20:25
Отново красота!!!
Б.
цитирай
18. malkiatprintz - Бърррр. . . . :) Мечтая да видя поне ...
30.12.2009 04:12
Бърррр.... :) Мечтая да видя поне веднъж как ли е да посреща човек Нова година на Копакабана :):):) Честито Рождество, Ася, Весела Нова година и много хубави мигове :)
цитирай
19. veninski - Девствено бяло. . . Поздрави от Р...
30.12.2009 08:01
Девствено бяло...
Поздрави от Родопите!
цитирай
20. mamas - Минава времето...
30.12.2009 12:50
И все по-бяла ставам.
Косите не -
душата моя просветлява...

И се радвам, че съм в хармония с твоите мисли, вълшебнице!
Бяла (но топла) прегръдка от мен...
цитирай
21. anastasiia - exibella, разбира се, че ще си избереш...:)
30.12.2009 14:42
Ти знаеш...:)
Пък и какъв Снежко ми подари, дето сбъдва мечти...:)))
Пазя си, скъпоценен ми е.... И ми напомня за теб!...:))
И от мен прегръдка, Спасимирка... Белоснежна, мила, празнична прегръдка...:))))
цитирай
22. anastasiia - libertybell, честито Рождество Христово и от мен!...:)
30.12.2009 14:44
Добре си ми дошла в наааай-белоснежния ми постинг... Където всичко е бяло, бяло... И в белота се е сляло...:)
Много обичам снега, затова подбрах "снежни" снимки за "белоснежните" ми мисли...;)
Весело посрещане на Новата година!:)))
цитирай
23. anastasiia - kalin8 :)
30.12.2009 14:47
Благодаря ти, Боре!...:)
То си е някакво взаимозареждане...:) Надиквам при теб...и се зареждам с красота!... :)
Нека има повече красота!...:)
Но...нека и сетивата ни са широооооко разтворени, за да я приемаме в себе си...:)
Щастлива Нова година!:))))
цитирай
24. anastasiia - malkiatprintz, щом ще посрещаме Нова година,
30.12.2009 14:51
нека да е "Бърррр..."!...;))) Истински съжалявам, че няма сняг...:)
А за Копакабана..., не е лошо като идея...;) Всяко нещо с времето си...;)))
Честито Рождество Христово и на теб, Фил!...:) И една мъдра, даряваща, усмихната Нова година...:) "Нова година", която знае, кое е най-доброто за теб!:)))
Весело посрещане!:))))
цитирай
25. anastasiia - veninski, да...
30.12.2009 14:57
Бяло, бяло, бяло...
Девствено, невинно...
Хубаво, хубаво...
Сигурно при теб има мноооого сняг!...:) И е приказно бяло...:)
Поздрави от Пловдив и от мен...:)
Пожелавам ти най-хубавата новогодишна нощ... :)
цитирай
26. anastasiia - mamas...:)
30.12.2009 14:59
Душата ти е бяла, лекокрила...:)
Миличко Славенце, такова...:))
И аз се радвам, че мислим синхронно... Колкото повече бели мисли, толкова по-светло ще е наоколо!...:)
Топла, мила, обичлива прегръдка от мен...:) И бяла, бяла...
цитирай
27. exibella - Снежко ще сбъдне всиииичко...
30.12.2009 22:27
каквото си пожелаеш, да знаеш;))))) Аз така му поръчах;))))
А моите мечти си ги пожелах в твоето предаване, така че чакам си сбъдването им;))))))))))))
Обичкам те! Весело посрещане на Новата година:)))
цитирай
28. compassion - Много съм ти благодарна за тази бяла приказка, Ася.
30.12.2009 23:20
Най-много обичам тази белота. Сигурно ви се стори детски моя възторг от първия сняг, но така го усетих и снимах всичко, което видех. В твоя постинг снимките са професионални и толкова красиви, че не мога да си отида от този постинг. Гледам ги и се опиянявам и сърцето ми пее.
Поздравявам те с настъпващата нова година и вярвам, че ще имаш още много щастливи моменти за преживяване и описване, защото ти сама ги създаваш с позитивната си нагласа. Радвам ти се.
цитирай
29. hristam - Да ти е светло и бяло,
31.12.2009 10:03
весело и свежо, празнично и влюбено!
Много целувки, слънчево момиче! :)))
цитирай
30. anastasiia - exibella, значи взаимно ще си сбъдваме
31.12.2009 11:48
мечтите...:)))
И аз те обичам :))))
Весело, щуро, шарено посрещане на Новата година тази нощ...:)))
Мноооого целувки!:))))
цитирай
31. anastasiia - compassion, да така е...:)
31.12.2009 11:51
Ние създаваме, сътворяваме нашите моменти, преживявания, случвания...:) Когато нагласата ни към света е щастлива, щастието ни засиииипва, подобно на весели снежинки...:)))
Една прекрасна Нова година ти пожелавам!... Нека е прозорлива, мъдра, знаеща... и чувстваща какво би те зарадвало...:))
И много, много, много здраве!...
Прегръщам те, Руми...:)
цитирай
32. anastasiia - hristam, ще ми бъдееее...:))))
31.12.2009 12:00
...И то, защото ти, Хриси, ми го пожелаваш!:)))
Ти си толкова светъл, бял, витален човек...
И от мен много целувки!:))))
Най-хубавата новогодишна нощ ти пожелавам!:)))
цитирай
33. inel379 - Благодаря за сътвореното бяло послание!
31.12.2009 13:35
Без ръбове и ъгли е тази закръглена белота - мека, топла, закриляща, мамеща...
Тя привлича магнетично!
Подканя да си проправим пътека и смило да тръгнем по нея, за да напишем със стъпките си своята красива приказка за мечтите, които се сбъдват!
Отварям сърцето си за нея с благодарност и усмивка!:)
Прегръдка за теб!:)
цитирай
34. anastasiia - inel379, чудесно е..,
31.12.2009 14:11
че сътворяваш своята пътечка в снега... Това е твоят почерк, с твоите преживявания... Бели и чисти!...
Мечтателна Нова година....
Сбъдваща Нова година...
И... здрава Нова година!...
И от мен прегръдка, топла...:)
Щастливо празнуване тази нощ!:)))
цитирай
35. zvezdichka - Невероятно красив
15.01.2010 14:07
постинг! Омагьосва ме това бяло, защо ли :)? И необятните хоризонти и прокрадващия се лъч светлина и приказно-заскрежените клони на дърветата и малката дървена къщурка, притихната в тишината и белите облачета и снежнобелите борове :). Многоооо белота :))). И посланията са много хубави!
цитирай
36. anastasiia - zvezdichka, добре си ми дошла
15.01.2010 18:02
сред белоснежие и хубави мисли...:)
С позитивния си коментар ти проправи своята пътечка в белотата...:)
Омагьосана в бяло...:) Отива ти, знаеш ли?;) Остани възможно нааай-дълго така..., омагьосана...:)
Бели, светли, хубави мисли ти изпращам...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877581
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031